۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی و محرومیت زدایی در زنجان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی و محرومیت زدایی در زنجان

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در دستور کار لوایح مجلس ۵۰۰ میلیارد تومان برای اشتغالزایی و محرومیت زدایی برای استان در نظر گرفته شده است.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه محرومیت زادیی و اشتغالزایی در دستور کار لوایح مجلس شورای اسلامی است، گفت: در این راستا ۸۱ هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی و ۳۲ هزار میلیارد تومان هم در سطح کشور برای اشتغال در نظر گرفته شده است. 

وی اظهار کرد: در مجموع سهم استان زنجان ۵۰۰ میلیارد تومان است که اتفاقات خوبی در اشتغال استان ایجاد می شود چرا که منابع هدفمندی منابع نقدتری هستند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جهش تولید با فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی اشتغال در استان باید تقویت شود و تاکنون این مهم در استان به خوبی ایجاد شده و واحد تولیدی تعطیل نشده است. 

طاهری با بیان اینکه باید برای توسعه اشتغال در استان زنجان به بخش های خدمات، صنعت و کشاورزی بیشتر توجه شود،تاکید کرد: این استان در حوزه کشاورزی دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی است و بیشترین تولید ناخالص استان نیز مربوط به حوزه کشاورزی  است.

وی با بیان اینکه در بخش صنعت باید با تمام توان به جلو حرکت کرد،گفت: آنچه در بخش صنعت داریم را حفظ کرده و آن‌ها را ارتقا دهیم. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ایجاد صنایع در استان تاکید کرد و افزود: اشتغال بخش خدمات در استان پایین است و بیشتر مورد توجه قرار گیرد و متاسفانه کرونا هم بیشترین ضربه را به اشتغال بخش خدمات وارد کرد. 

طاهری بر لزوم همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تقویت اشتغال در استان تاکید کرد و گفت: باید از بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال حمایت شود.

کد خبر: ۷۰٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha