۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
۲۴ طرح در شهرک‌های صنعتی قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
همزمان با دهه فجر؛

۲۴ طرح در شهرک‌های صنعتی قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ۲۴ طرح تولیدی و عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، حمیدرضا خانپور در این باره اظهار داشت: از این تعداد طرح، شش پروژه صنعتی شامل واحدهای تولیدی و یک پروژه عمرانی شامل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی لیا مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: طرح های صنعتی که در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند، شامل واحدهای تولید انواع پریز و دوشاخه برق، چاپ افست، گازهای صنعتی، تجهیزات پزشکی (برانکارد و تخت های اتاق عمل) و جداساز یا فیلتر خلاء هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح های صنعتی که برای آنها ۴۵۹ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است،  زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۴۶ نفر فراهم می شود.

خانپور یادآور شد: برای اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی لیا نیز ۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین هزینه شده است.

وی گفت: در دهه مبارک فجر همچنین سه طرح عمرانی و ۱۴ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین کلنگ زنی و عملیات احداث آن‌ها آغاز می شود.

کد خبر: ۷۰٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha