۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر همزمان با دهه فجر
نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان کرد:

آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر همزمان با دهه فجر

همدان - رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام آزادی‌خواه ظهر پنج شنبه در نشست هماهنگی نهایی آغاز عملیات اجرایی این نیروگاه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان، فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مدیران کل دستگاههای مرتبط در محل استانداری برگزار شد، از آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه انرژی را عامل و پایه اصلی اشتغال عنوان کرد و گفت: ملایر در جنوب استان همدان از این ظرفیت محروم بود و سالها با کمبود برق، افت ولتاژ و بروز مشکلاتی برای مردم و به ویژه واحدهای صنعتی مواجه بودیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث این نیروگاه معضلات و مشکلات شهرستان ملایر در این حوزه رفع خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان اضافه کرد: طبق قول مساعد استاندار همدان و با توجه به بالا بودن سرعت کار در این استان، با هماهنگی مجموعه استانی و شهرستان طی یک هفته آینده کار مطالعات زمین و دیگر الزامات برای آغاز عملیات اجرایی نیروگاه انجام می شود و به زودی نیز میزبان یکی از مسئولان ارشد وزارت نیرو خواهیم بود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز با اشاره به اقدامات و پیگیری های انجام شده در راستای احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی کلاس F در شهرستان ملایر، از برگزاری جلسه هماهنگی نهایی آغاز عملیات اجرایی این نیروگاه خبر داد.

قدرت اله ولدی با اشاره به نامگذاری این نیروگاه به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: کلنگ آغاز عملیات اجرایی این نیروگاه دهه فجر امسال با حضور مسئولین ارشد استانی و کشوری به زمین زده می شود.

فرماندار ویژه ملایر گفت: این نیروگاه با رعایت کامل استانداردهای زیست محیطی و سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد تومانی و ایجاد مجموع یک هزار نفر اشتغال جدید مستقیم و غیر مستقیم، تحول مهمی در اقتصاد و تامین زیرساخت های مورد نیاز بخش تولید شهرستان ملایر ایجاد خواهد کرد.

کد خبر: ۷۰٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha