۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
۲ هزار و ۴۵۳ دستگاه ماینر در استان سمنان جمع آوری شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان خبر داد؛

۲ هزار و ۴۵۳ دستگاه ماینر در استان سمنان جمع آوری شد

سمنان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان با بیان اینکه دو هزار و ۴۵۳ دستگاه ماینر غیر مجاز در سطح استان جمع آوری شده است، گفت: سه هزار و ۶۸۰ کیلووات ساعت توان مصرفی برق این دستگاه‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد موسوی زاده صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی شرکت برق استان سمنان با بیان اینکه دو هزار و ۴۵۳ دستگاه ماینر در نقاط مختلف استان جمع آوری شده است، بیان کرد: این دستگاه ها با مجموع قدرت سه هزار و ۶۸۰ کیلووات ساعت در حال استفاده بودند که با هوشیاری همکاران ما خوشبختانه متوقف و جمع آوری شدند.

وی با بیان اینکه این کشفیات در قالب طرح مقابله ضربتی با مزارع استخراج بیت کوین و ارز دیجیتال صورت گرفته است، تاکید داشت: در سطح استان و از ابتدای طرح ۷۱ مزرعه رمـز ارز شناسایی شده است.

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه دستگاه های استخراج ارز دیجیتال با همکاری نیروی انتظامی و نهادهای ذیربط جمع آوری می شوند، ابراز داشت: بازدید تیم های عملیاتی و ماموران خدمات مشترکان شرکت برق به صورت ویژه به این امر ورود می کنند.

موسوی زاده در پاسخ به سوال خبرنگار بازار درباره نحوه مشارکت مردم در مقابله با ماینر ها و با بیان اینکه مردم نیز می توانند از طریق شماره گیری سامانه ۱۲۱ مرکز فوریت های برق مواردی از استخراج غیر مجاز برق توسط ماینر ها را گزارش دهند، گفت: همراهی مردم می تواند در جلوگیری از سوء مصرف برق در سطح استان سمنان مثمر ثمر باشد.

کد خبر: ۷۰٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha