۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
مازندران ۲۱ هزار تن پرتقال شب عید کشور را تامین می کند
معاون استاندار مازندران:

مازندران ۲۱ هزار تن پرتقال شب عید کشور را تامین می کند

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: امسال براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار ۲۱ هزار تن پرتقال شب عید استان های کشور توسط استان مازندران تامین می شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، حسن خیریانپور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: طبق برنامه ریزیهای انجام شده و تصمیمات متخذه امسال به میزان ۲۱ هزار تن پرتقال مورد نیاز تنظیم بازار ۳۱ استان کشور با قیمت هر کیلو پرتقال در کف بازار به مبلغ ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین می شود.

خیریانپور افزود: در حال حاضر ۷۰۰ هزار تن مرکبات در انبارهای استان داریم و مشکلی برای تأمین نیازهای پایان سال استانهای کشور نداریم.

وی تصریح کرد : طبق هماهنگی که با اتحادیه باغداران استان مازندران بعنوان مجری این طرح انجام شد از تاریخ ۱۵ الی ۲۰ بهمن به بعد شروع عملیات ارسال مرکبات برای استانهای کشور آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه با تدبیر و تلاش استاندار محترم پایانه صادراتی روماک گستر مازندران به مدار فعالیت وارد شد افزود: با تلاش متولیان امر و بخش خصوصی و صادرکنندگان در سالجاری تا کنون ۲۰۰ هزار تن مرکبات به کشورهای هدف صادر شده است.

حسن خیریانپور تصریح کرد : طبق براوردهای انجام شده میزان تولید امسال مرکبات در مازندران بالغ بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن می است.

کد خبر: ۷۰٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha