۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
راهداری آذربایجان‌شرقی ۲۵ میلیارد تومان ماشین‌آلات خریداری کرد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

راهداری آذربایجان‌شرقی ۲۵ میلیارد تومان ماشین‌آلات خریداری کرد

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در سال جاری ۲۵ میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان هزینه شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی، اروجعلی علیزاده با بیان اینکه این میزان اعتبار برای خرید ۹ خودرو شامل بیل مکانیکی، لودر و گریدر هزینه شده است، افزود: هم اکنون چهار خودرو به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اضافه شده و پنج دستگاه دیگر نیز تا پایان سال به این ناوگان اضافه می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای خرید ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای برای سال آینده، اظهار داشت: این اقدامات در راستای نوسازی ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و افزایش سطح خدمات این اداره کل انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری ۸۴ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین این اداره کل و تجهیزات راهداری نیز با صرف بیش از هشت میلیارد تومان از محل منابع داخلی، ملی و استانی بازسازی شده است.

علیزاده با بیان اینکه بازسازی ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای نقش بسزایی در صرفه جویی مصرف سوخت و افزایش کیفیت خدمات رسانی ایفا می کند، ادامه داد: در سال جاری تعمیرات اساسی پل‌های خواجه و کمربند جنوبی تبریز،  بهسازی پل‌های روستایی ساخسیلو و مرکید هریس، تعمیرات اساسی پل کمربند مرند با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده است.

وی عملیات ساماندهی و حذف نقاط پرحادثه جاده های شریانی، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح روشت بناب، بایرام اسکو، تعریض ورودی کلیبر، احداث چهار دستگاه پل پرترافیک ملکان و پل ۲ دهانه هشت متری چکان مراغه، زیرگذر خورخور - گوگان - آذرشهر و ساماندهی و ایمن سازی چهار نقطه حادثه‌خیز را از دیگر اقدامات این اداره کل در زمینه ایمن سازی راه‌های شریانی استان اعلام کرد.

کد خبر: ۷۰٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha