۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
قیمت تخم مرغ در مازندران ۱۲ درصد رشد یافت
رئیس صمت مازندران:

قیمت تخم مرغ در مازندران ۱۲ درصد رشد یافت

ساری- قوانلو، رئیس صمت مازندران با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی قیمت تخم مرغ در استان گفت: این درحالی است که جوجه ریزی ها ۷ درصد رشد داشته است.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تخم مرغ تنظیم بازار باید از سوی جهاد کشاورزی تامین شود، افزود: متاسفانه شاهد رشد ۱۲ درصدی قیمت تخم مرغ در استان هستیم.

وی به رشد ۷ درصدی جوجه ریزی ها در واحدهای مرغ داری استان اشاره و اضافه کرد: پیش بینی می شود برای تامین مرغ و تخم مرغ شب عید مشکلی وجود نداشته باشد و قیمت ها نیز با تزریق ارز نیمایی با ثبات تر شود.

قوانلو با تاکید بر اینکه پیش بینی می شود بازار شب عید آرامی را در استان داشته باشیم، درباره کمبود روغن در برخی مناطق استان از جمله روستاها گفت: در حال حاضر در برخی فروشگاه های عمده و روستاها با کمبود روغن مواجه هستیم.

قوانلو با اظهار اینکه تاکنون بیش از شش هزار تن روغن بین برای مصرف خانوار توزیع شده است، افزود: در حال حاضر با کاهش احتکار خانگی روبرو هستیم.

رئیس سازمان صمت مازندران به تشدید نظارت و بازرسی برای پیشگیری از تخلفات در بازار اشاره و اضافه کرد: مشکلی از نظر تامین کالاهای اساسی در استان نداریم.

به گزارش بازار در حال حاضر قیمت هر عدد تخم مرغ در مازندران بین ۱۴۰۰ تا هزار و ۶۰۰ تومان است.

کد خبر: ۷۰٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha