۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
 ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با کرونا به گیلان داده شد
استاندار گیلان:

۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با کرونا به گیلان داده شد

رشت - استاندار گیلان گفت: ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت بهداشتی برای سلامت و پیشگیری از شیوع کرونا به استان تخصیص یافته است.

به گزارش بازار، ارسلان زارع در حاشیه بازدید از انبار محموله بهداشتی ارسال شده از سوی وزارت بهداشت به گیلان به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا افزود: این اقلام حسب درخواست دانشگاه علوم پزشکی گیلان و پیگیری های استاندار، رسیده و شامل تخت بیمارستانی، انواع ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و لباس بوده که برای تامین نیازهای کادر درمانی و پرستاران درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ارسال محموله بهداشتی از سوی وزارت بهداشت به استان گیلان جهت مقابله با گسترش ویروس کرونا به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

استاندار گیلان با ارائه این اطمینان به جامعه پزشکی برای رفع نگرانی آنان در خصوص ملزومات بهداشتی، از مساعدت های رئیس سازمان برنامه و بودجه قدردانی و خاطرنشان کرد: طبق وعده معاون رئیس جمهوری؛ ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی استان برای صیانت از سلامت هموطنان داده شده و سازمان برنامه و بودجه در راستای سیاست دولت، اعلام کرده که نسبت به تامین اعتبار لازم جهت صیانت از سلامت مردم و پیشگیری از بیماری اهتمام دارد.

ارسلان زارع ادامه داد: هر بیماری دوره‌ای دارد که روند آن؛ آغاز، اوج، کنترل، سیر نزولی و خاتمه است و مسلما تلاش دست اندرکاران عرصه سلامت و درمان اعم از دولتی و بخش خصوصی همراه با مشارکت مردم عزیز نتیجه بخش خواهد بود.

کد خبر: ۷٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha