۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
افزایش ۲۰ درصدی کرایه حمل‌ونقل اتوبوس‌های برون‌شهری استان سمنان
معاون استاندار سمنان خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی کرایه حمل‌ونقل اتوبوس‌های برون‌شهری استان سمنان

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه طبق قانون در ایام پایان سال و نوروز ۲۰ درصد قیمت کرایه حمل‌ونقل اتوبوس‌های برون‌شهری افزایش می‌یابد، گفت: پس از اتمام تعطیلات نوروز این نرخ به حالت قبل بازمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت‌الله عسگری بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار داشت: طبق قانون در ایام پایان سال و نوروز ۲۰ درصد قیمت کرایه حمل‌ونقل اتوبوس‌های برون‌شهری افزایش می‌یابد، گفت: پس از اتمام تعطیلات نوروز این نرخ به حالت قبل بازمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا چالش‌هایی که در بازار تجهیزات پزشکی ایجادشده است، افزود: خوشبختانه در استان‌ سمنان تجمع و هجوم مردم در فروشگاه‌ها به‌منظور خرید کالاهای اساسی گزارش نشده است.

تنظیم قیمت گوشت در استان سمنان با توزیع گوشت منجمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه به‌منظور رفع دغدغه‌های مردم، سرکشی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی در دستور کار است، بیان کرد: در طی این مدت چند مورد تخلف به اداره تعزیرات معرفی‌شده است.

عسگری بابیان اینکه افزایش قیمت گوشت گوسفند در طی روزهای اخیر در بازار مصرف به دلیل قاچاق گوشت و کاهش میزان عرضه ایجادشده است، خاطرنشان کرد: ۸۰ تن گوشت منجمد در استان سمنان برای تنظیم قیمت این کالا توزیع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نگرانی برای تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم استان سمنان وجود ندارد، تصریح کرد: تمامی انبارهای کالاهای اساسی استان پر از کالا است و برای مصرف عید نوروز مردم استان ۷۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب خریداری‌شده است.

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه که تاکنون ۶۰۲ تن پرتقال و ۳۱۹ تن سیب بارگیری و تحویل‌شده است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح نظارتی بازار از یکم اسفند آغاز تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۷٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha