۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
۲۰۰ هزار بسته معیشتی در کردستان توزیع می شود
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

۲۰۰ هزار بسته معیشتی در کردستان توزیع می شود

کردستان- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در کردستان از ابتدای امسال تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون ۱۵۰ هزار بسته توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر امروز سه شنبه در مراسم توزیع بسته های معیشتی که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: در قالب طرح احسان کمک هایی به اقشار آسیب دیده از کرونا با توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و لوازم التحریر انجام شد.

وی با اعلام اینکه از امروز آخرین مرحله توزیع بسته های معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا در کشور آغاز می شود، اضافه کرد: یک میلیون بسته معیشتی و بهداشتی از امروز در قالب این طرح تا پایان سال توزیع می شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده تا آخر سال در کردستان ۲۰۰ هزار بسته معیشتی باید توزیع شود که تاکنون ۱۵۰ هزار بسته توزیع شده است.

مخبر با اشاره به اینکه ۵۰ هزار بسته باقی مانده هم طی حدود دو ماه مانده به پایان سال در این استان توزیع خواهد شد، گفت: ۸۴ سری جهیزیه، ۳۰ هزار بسته معیشتی، ۳۰ هزار بسته لوازم التحریر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان تهیه شده و از امروز در مناطق محروم کردستان بین نیازمندان توزیع می شود.

از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس ستاد اجرایی  فرمان امام (ره) به کردستان کلنگ زنی ساخت ۱۴۰ واحد مسکن برکت در شهرک بهاران سنندج بود.

کد خبر: ۷۰٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha