۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
انتقاد از عدم اجرای طرح «بازار آب» در کشور
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس مطرح کرد

انتقاد از عدم اجرای طرح «بازار آب» در کشور

کاشان- ساداتی نژاد، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از عدم اجرای طرح ایجاد بازار آب در کشور انتقاد کرد.

سیدجواد ساداتی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار در کاشان با اشاره به اینکه موضوع آب به عنوان یک بحث استراتژیک در سطح جهان مطرح شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه ایران در یک منطقه گرم و خشک واقع شده اهمیت این موضوع برای کشور ما چندین برابر است.

وی جنگ آینده را بر سر آب دانست و ابراز داشت: لازم است برنامه ریزی پایدار و بلندمدتی برای حفظ منابع آبی در سطح کشور داشته باشیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ایجاد بازار آب در سطح کشور تصریح کرد: متاسفانه انجام این طرح به خوبی پیگیری نمی شود که باید علل آن واکاوی شود.

آب یک کالای اقتصادی است
وی با بیان اینکه آب یک کالای اقتصادی است، اظهار کرد: اجرای طرح بازار آب باعث می شود که آب در حوزه اقتصادی کشور وارد شود.

ساداتی نژاد ضمن ابراز امیدواری از اینکه بازار آب در کاشان تا پایان سال اجرایی شود، تاکید کرد: خوشبختانه آبفای کاشان اقدامات و تلاش های بسیاری برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم به خصوص روستاییان انجام داده است.

وی اجرای طرح خداحافظی با آبرسانی سیار در روستاهای منطقه کاشان را یکی از برنامه های آبفای کاشان دانست و ادامه داد: بعد از ادغام آب و فاضلاب روستایی در آبفای شهری این موضوع با جدیت دنبال شده است به طوریکه ۷۰ درصد از روستاهایی که با تانکر آبرسانی می شده، کاهش یافته است.

کد خبر: ۷۰٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha