۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
۱۲۲ منطقه نمونه گردشگری برای سرمایه گذاری در مازندران تصویب شد
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

۱۲۲ منطقه نمونه گردشگری برای سرمایه گذاری در مازندران تصویب شد

ساری - مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از تصویب ۱۲۲ منطقه نمونه گردشگری برای سرمایه گذاری در استان خبر داد.

سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تصویب ۱۲۲ منطقه نمونه گردشگری در استان گفت: نشست سرمایه گذاران مناطق نمونه گردشگری در روز ۴ دی ماه سال جاری در این استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت بررسی موانع و مشکلات سرمایه گذاری در این مناطق گفت: نشست سرمایه گذاران مناطق نمونه گردشگری مازندران در روز چهارشنبه مورخ ۴ دی ماه سال جاری در محل این اداره کل برگزار خواهد شد.

وی افزود: فرایند واگذاری، چگونگی احداث بنا، نوجیه اقتصادی طرح ها، تسهیلات بانکی و همچنین بحث زیرساخت ها، از موضوعات مهمی است که در این جلسه طرح خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: این نشست با حضور مدیران سازمان جنگل ها و مراتع کشور، نماینده معاونت اقتصادی نهاد ریاست جمهوری، مدیرکل دفتر زیرساخت ها و مناطق نمونه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین مدیران کل دستگاه های اجرای استان برگزار خواهد شد.

ادامه عملیات مرمت پلکان شرقی باغ عباس آباد

 وی همچنین از ادامه عملیات بهسازی، ساماندهی و مرمت پلکان شرقی باغ عباس آباد خبرداد و گفت: پس از آواربرداری و پاکسازی محوطه پلکان شرقی، بهسازی و مرمت بازوهای سنگی، آجری پلکان اجرا شد و با اجرای کامل مرمت دوبازوی پلکان این ورودی، ساماندهی و بندکشی نیز آغاز می شود.

فرزانه با اشاره به استفاده از مصالح سنتی و ترکیبات آهکی در این طرح گفت:این فرآیند با تعویض آجرهای آسیب دیده و استحکام بخشی پله ها و پشت بندهای آجری اجرا خواهد شد.

کد خبر: ۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha