۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
آبرسانی به ۹۱۲ روستا با جمعیت ۶۲۴ هزار نفر در کشور
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر داد

آبرسانی به ۹۱۲ روستا با جمعیت ۶۲۴ هزار نفر در کشور

جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از آبرسانی به ۹۱۲ روستا با جمعیت ۶۲۴ هزار نفر، در قالب پویش الف- ب- ایران خبر داد.

به گزارش بازار، حمیدرضا جانباز در مراسم افتتاح طرح‌های استان اصفهان در شهرستان کاشان افزود: در قالب پویش هرهفته الف ب ایران، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده می‌بایست در سال ۹۹ به ۱۶۳۸ روستا با جمعیت ۹۷۹ هزارنفر آبرسانی شود که تا پیش از افتتاح پروژه‌های امروز ۹۱۲ روستا از آب شرب پایدار برخوردار شدند.

جانباز با بیان اینکه طرح‌های امروز در استان اصفهان با اعتباری معادل ۸۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید، گفت: از ابتدای دولت تا کنون ۱۲ هزارو ۴۲۶ روستا با جمعیتی معادل ۸ میلیون و ۳۲۰ هزارنفر در کشور آبرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه پروژه‌های امروز شهر کاشان علاوه بر آبرسانی، سبب ارتقاءکیفیت نیز خواهد شد، افزود: امروز ۵ طرح افتتاح و عملیات اجرای یک طرح دیگر هم آغاز می‌شود که اعتبار آن‌ها هزارو ۱۹۵میلیارد تومان است.

وی گفت: بهره‌برداری از ۱۲۰۰ میلیارد مترمکعب مخزن ذخیره آب، ۲۳ کیلومتر خط انتقال آب، پروژه‌های فشارشکن و سایت آب شیرین کن نوش آباد انجام می‌شود که افزایش کیفیت آب را به همراه دارد.

جانباز افزود: امروز تعدادی پروژه دیگر نیز برای ارتقاء کیفی و کمی در شهرستان کاشان، کلنگ‌زنی می‌شود.

کد خبر: ۷۰٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha