۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
۱۷۰۰ نفر از روستانشینان استان سمنان به شبکه آب پایدار متصل شدند
وزیر نیرو:

۱۷۰۰ نفر از روستانشینان استان سمنان به شبکه آب پایدار متصل شدند

گرمسار- وزیر نیرو با اشاره به بهره‌برداری از ۱۱ پروژه آب‌رسانی به روستاهای استان سمنان گفت: یک هزار و ۷۰۰ نفر از روستانشینان این منطقه به شبکه آب پایدار متصل شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا اردکانیان صبح سه‌شنبه در سی و هشتمین هفته پوییش الف. ب ایران و افتتاح ۱۱ پروژه آب‌رسانی به روستاهای استان سمنان با اشاره به اینکه پیگیری مشکلات طرح‌های آب‌رسانی به‌ویژه سد نمرود گرمسار در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: با افتتاح ۱۱ پروژه آب‌رسانی روستایی یک هزار و ۷۰۰ نفر از هم‌وطنان ساکن روستاهای استان از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی بابیان اینکه با تکمیل و بهره‌برداری از سایر پروژه‌های آب‌رسانی روستایی در کشور تا پایان دولت دوازدهم ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از اهالی روستاهای کشور به شبکه آب شرب پایدار متصل خواهند شد، تصریح کرد: در حال حاضر هشت میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به این شبکه متصل هستند.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه در طول دولت یازدهم و دوازدهم با اجرای پروژه‌های آب‌رسانی سالانه یک‌میلیون و ۵۰ هزار نفر در روستاها به این شبکه متصل شدند، افزود: درصورتی‌که مقام معظم رهبری همواره مجوز برداشت از صندوق توسعه ملی را صادر کنند تکمیل پروژه‌های آب‌رسانی به روستاهای کشور در دستور کار است.

اردکانیان بیان کرد: بهره‌برداری از مابقی پروژه‌های آب‌رسانی روستایی بر عهده دولت سیزدهم خواهد بود.

کد خبر: ۷۰٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha