۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
تامین اجتماعی ۳۲ هزار میلیارد تومان از کارگاه‌های تولیدی مطالبه دارد
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

تامین اجتماعی ۳۲ هزار میلیارد تومان از کارگاه‌های تولیدی مطالبه دارد

قزوین- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مطالبات این سازمان از کارگاه‌ها، ۳۲ هزار میلیارد تومان است که وصول نیمی از آن لازمه پرداخت افزایش ۱۵ درصدی حقوق بازنشستگان است.

به گزارش بازار، مصطفی سالاری صبح سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قزوین در محل استانداری با ابراز اینکه در حال حاضر فقط از بخش کارگاه‌ها بالغ بر ۳۲ هزار میلیارد تومان طلب داریم که فعلا قادر به وصول آن نیستیم، گفت: در صورت پرداخت نیمی از این مطالبات قادر خواهیم بود منابع افزایش ۱۵ درصدی حقوق بازنشستگان را تا سال‌های آینده نیز تامین کنیم.

وی بیان کرد: البته ما دغدغه تولیدکننده و واحدهای صنعتی را هم داریم اما باید بتوانیم به خواسته های بازنشستگان و مستمری بگیران و افراد تحت پوشش نیز جواب دهیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: باید بپذیریم سازمان از محل همین درآمدهای می‌تواند مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران را تامین کند که بدعهدی در پرداخت این مطالبات سازمان را با مشکل مواجه کرده است.

سالاری افزود: اگر درآمدهای ما به موقع و مرتب وصول نشود در پرداخت مستمری های خود دچار مشکل خواهیم شد، چرا که هم اکنون موازنه بین درآمد و پرداختی های ما وجود ندارد.

وی گفت: در خصوص تهاتر زمین ۳۰۰ هکتاری در محدوده شهرک صنعتی کاسپین با قطعه زمین متعلق به راه و شهرسازی در جوار هتل همای تهران برای توسعه صنعتی و ایجاداشتغال آماده همکاری هستیم.

کد خبر: ۷۰٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha