۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
افتتاح پروژه‌های آب و برق در ۴ استان کشور
مدیرعامل توانیر اعلام کرد

افتتاح پروژه‌های آب و برق در ۴ استان کشور

متولی‌زاده، مدیرعامل توانیر گفت: ۲۳ پروژه صنعت آب و برق با اعتباری معادل ۶۸۶ میلیارد تومان اعتبار، در چهار استان قم، اصفهان، سمنان و زنجان افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار، مدیرعامل توانیر در مراسم افتتاح بخشی از این پروژه‌ها در استان قم، با بیان اینکه استان قم دارای ۷۸۰ مگاوات ظرفیت تولیدی شامل یک نیروگاه بزرگ حرارتی و چندین نیروگاه پراکنده است، افزود: امروز ۲۰ مگاوات نیروگاه تولید پراکنده به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد حسن متولی‌زاده، با بیان اینکه اوج بار شهر قم ۸۱۴ مگاولت است، گفت: باهمکاری خوب مشترکین استان قم، این میزان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ یک درصد کاهش یافته و این در حالی است که مصرف انرژی ۶ درصد رشد داشته که بیانگر افزایش بهره‌وری در استان است.

متولی زاده افزود: هم اکنون ۵۹۰ هزار مشترک در استان قم برق دارند و به تمامی روستاها برق رسانی انجام شده است.
مدیرعامل توانیر گفت: در استان قم ۷۰ هزار مشترک به دلیل رعایت الگوی مصرف برق از تخفیف صددرصدی برخوردار شدند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۲۷۹ میلیارد تومانی در استان قم گفت: ۹ پروژه انتقال و توزیع برق امروز افتتاح می‌شود که این پروژه‌ها ۱۹۰ مگاولت آمپر افزایش ظرفیت به همراه دارد و البته بخش عمده این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی انجام شده است.

متولی زاده افزود: در روزهای اخیر بخصوص امروز که محدودیت سوخت نیروگاه‌ها اهمیت زیادی پیداکرده است؛ مردم باید به موضوع مصرف توجه ویژه داشته باشند، البته امیدواریم باهمکاری صنایع، روزهای باقی مانده از زمستان را نیز بدون بروز مشکل پشت سربگذاریم.

پروژه‌های استان قم با دستور وزیر نیرو بصورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.

کد خبر: ۷۰٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha