۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
مناطق محروم؛ خط مقدم جبهه اقتصادی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد

مناطق محروم؛ خط مقدم جبهه اقتصادی

رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مناطق محروم کشور را خط مقدم جبهه اقتصادی دانست و بر استمرار تلاش جهادگران برای توانمندسازی محرومان تاکید کرد.

به گزارش بازار، محسن رضایی در دیدار با مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین گفت: در دهه اول انقلاب، تمام سرداران نام آور از روی دغدغه و احساس مسئولیت و با روحیه کار گروهی، فعالیت جمعی و کمک همرزمان شان، بدون بهره مندی از حمایت قابل توجه؛ از ناموس و وطن شان دفاع کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری پارسال در دیدار با گروه‌های جهادی فرمودند میدان جهاد، میدان خیلی وسیعی است؛ یک بُعد از این میدان وسیع، خدمت به آبادانی کشور و رفع محرومیت‌ها به ویژه توانمندسازی قشرها و مناطق محروم در شرایط کنونی است.

رضایی که ریاست ستاد جهاد توانمندسازی محرومان کشور را نیز برعهده دارد تاکید کرد: انتظار می‌رود تمام توان خود را برای عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب در امر محرومیت زدایی به کار گیرید.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین از فعالیت‌های قرارگاه صابرین قدردانی کرد.

مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین هم در این دیدار، گزارشی از فعالیت جهادی و محرومیت زدایی این قرارگاه در یک سال اخیر ارائه کرد.

امیر اتابک افضلی با اشاره به موانع و چالش‌های پیش روی گروه‌های جهادی، مانند همکاری نکردن برخی مسئولان برای محرومیت زدایی، یکپارچه سازی اقدامات مسئولان را برای کمک به این گروه‌ها در سراسر کشور خواستار شد.

وی با قدردانی از حمایت‌های دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پشتیبانی فرماندهان سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، سپاه سیدالشهدا (ع) تهران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) را سبب تسریع در محرومیت زدایی از کشور دانست.

کد خبر: ۶۹٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha