۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
 کارخانه چوب و کاغذ روی لبه تیغ قرار دارد
عضو هیئت مدیره چوب وکاغذ مازندران:

کارخانه چوب و کاغذ روی لبه تیغ قرار دارد

ساری- حشمت، عضو هیئت مدیره چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه این کارخانه از ورشکستگی خارج شده، گفت: هنوز روی لبه تیغ قرار دارد.

علی حشمت در حاشیه دیدار اعضای هیئت مدیره با نماینده ولی فقیه در مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه با اجرای قانون تنفس جنگل، راه های تامین مواد اولیه این کارخانه مسدود شده است، افزود: با این حال تلاش زیادی برای خروج از ماده ۱۴۱ انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسدود شدن راه های تامین مواد اولیه سبب شد تا سه هزار میلیارد ریال زیان انباشه برجا گذارد، اظهار داشت: اجرای طرح تنفس جنگل و قطع راه های تامین مواد اولیه سبب توقف تولید شده بود.

وی با اظهار اینکه این کارخانه روی لبه تیغ قرار دارد، بازگشت به روال عادی تولید را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: طی دو ماه اخیر با تلاش های صورت گرفته میزان تولید کارخانه به ۲۳ هزار تن معادل هفت ماه قبل رسیده است.

حشمت با عنوان اینکه سرمایه های خوبی در کارخانه وجود دارد، بازگشت به روال عادی تولید را از مهمترین برنامه ها برشمرد و گفت: عدم تامین منابع مالی از جمله مشکلات به شمار می رود.

عضو هیئت مدیر شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران عرضه سهام شرکت در بورس را از مهمترین طرح ها ذکر کرد و گفت: مقدمات اولیه این طرح در دست اجرا و فراهم شدن است.

کد خبر: ۶۹٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha