۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
انجام بیش از ۸ هزار بازرسی از انبار و سردخانه ها در آذر ماه ۹۹
سازمان حمایت اعلام کرد

انجام بیش از ۸ هزار بازرسی از انبار و سردخانه ها در آذر ماه ۹۹

در راستای ابلاغ شیوه نامه بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا و با هدف مقابله با هر گونه احتکار احتمالی کالا توسط بازرسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در آذرماه امسال، بیش از هشت هزار بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در سراسر کشور انجام شده است.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، با توجه به جمع بندی آمارها و گزارشات دریافتی از سوی سازمانهای صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور، برای نظارت بر وضعیت انبارها و سردخانه ها و مراکز نگهداری کالا و مقابله با هرگونه احتکار احتمالی کالا طی آذرماه امسال بیش از ۸ هزار مورد بازرسی در سراسر کشور انجام شد.

براساس این گزارش در این مدت ۲۸۱ پرونده تخلف به ارزش ریالی ۱۰۱ هزار و ۲۶ میلیارد و ۷۳ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۱۰۴ ریال تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.
بر اساس آمار دریافتی بعد از ابلاغ شیوه نامه تاکنون تعداد ۱۳۵ هزار و ۱۰۷ مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا بعمل آمده که در این بررسیها تعداد ۳ هزار و ۱۸۷ مورد واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف این واحدها به ارزش ۹ هزار و ۴۴ میلیارد و ۹۳۰ میلیون و ۵۳۴ هزار و ۶۱۸ ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استانها ارسال شده است.

کد خبر: ۶۹٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha