۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
تردد در جاده های زنجان ۱۶.۵ درصد کاهش دارد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان:

تردد در جاده های زنجان ۱۶.۵ درصد کاهش دارد

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان با بیان اینکه طی ۱۰ امسال ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در جاده های استان زنجان ثبت شده است،گفت: تردد در جاده های استان ۱۶.۵ درصد کاهش دارد.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار به آمار تردد در جاده‌های زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۱۰ امسال ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در جاده های استان زنجان ثبت شده است. 

وی اظهار کرد: طی سال گذشته در همین بازه زمانی ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در جاده های استان زنجان تردد کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: تردد در جاده های استان زنجان طی ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶.۵ درصد کاهش یافت.

علی اکبری تاکید کرد: طی  مهر ماه و آبان ماه  سالجاری شاهد کاهش ۴۰ تا ۴۵ درصدی تردد در جاده های استان بودیم ولی با زرد و آبی شدن برخی از استانها تردد در جاده های استان زنجان رو به افزایش است. 

وی گفت: برای کاهش شیوع بیماری کرونا سلامت مسافران به صورت الکترونیکی در استان زنجان با مدیریت و برنامه ریزی لازم انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان تصریح کرد: تمام شرکت‌های مسافربری موظف هستند پیش از فروش بلیط و در لحظه سفر و قبل از سوار شدن مسافر به وسیله نقلیه نسبت به استعلام وضعیت سلامت مسافران اقدام کنند تا شاهد از بین رفتن بیماری منحوس کرونا باشیم. 

کد خبر: ۶۹٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha