۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
 ۱۰ کانتینر حمل ونقل دریایی در بندرامیرآباد تامین شده است
استاندار مازندران:

۱۰ کانتینر حمل ونقل دریایی در بندرامیرآباد تامین شده است

بهشهر- حسین زادگان، استاندار مازندران گفت: ۱۰ کانتینر یخچال دار حمل ونقل دریایی برای صادرات محصولات کشاورزی و شیلاتی در بندر امیرآباد تامین شده است.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار به تولید انواع محصولات کشاورزی و شیلاتی در استان اشاره و اضافه کرد و گفت: برای کاهش هزینه های حمل و نقل باید از مسیر دریایی برای صادرات استفاده کنیم و تاکنون تعرفه های ترجیهی برای صادرات به کشورهای حاشیه و اعضای اوراسیا درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تامین زیرساخت های مناسب حمل ونقل ریلی از جمله اسکله رو - رو در بندر امیراباد، گفت: از نظر حمل ونقل کانتینری با موانعی روبرو هستیم که باید نسبت به نوسازی و تامین تجهیزات اقدام شود.

حسین زادگان با عنوان اینکه در تامین کانتینرهای یخچال دار با مشکل مواجه هستیم، گفت: با رایزنی با کشتیرانی خزر قرار شد کانتینرهای مجهز و یخچال دار در بندر امیرآباد فراهم شود.

استانداری مازندران یادآور شد: در حال حاضر ۱۰ کانتینر سردخانه دار در بندر امیراباد فعالیت دارد و مشکلی برای صادرات انواع محصولات کشاورزی و شیلاتی به کشورهای حاشیه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با حضور شرکت کشتیرانی خزر شاهد رونق بخشی به صادرات محصولات کشاورزی و شیلاتی در حوزه کشورهای حاشیه و خزری خواهیم بود.

کد خبر: ۶۹٬۶۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha