۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
سومین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز راه اندازی می شود
رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس:

سومین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز راه اندازی می شود

شیراز- رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: سومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما از روز سه شنبه هفتم بهمن ماه آغاز به کار می کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، علیرضا واحدی پور ابراز کرد: این نمایشگاه با حضور صاحبان صنایع خرما از استان های خرماخیز و صنعتی با برپایی بیش از ۶۵ غرفه در سالن سرپوشیده حافظ فعالیت می کند.

به گفته وی، شعار این نمایشگاه «تولید پایدار، اشتغال پایدار و صادرات پایدار با پیوند بین حلقه های زنجیره ارزش خرما» است. واحدی پور افزود: کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه این سازمان حضور خواهند یافت  و به بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه حضور بازدیدکنندگان مشروط به استفاده از ماسک و دستکش است، تصریح کرد: به دلیل شیوع کووید-۱۹، این رویداد با رعایت کامل الزامات سلامت محیط و فاصله‌گذاری اجتماعی، طراحی و اجرا می شود.

وی گریزی به ضرورت حفظ سلامت بازدیدکنندگان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل نمایشگاه زد و گفت: به همت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز، سامانه برخط صدور بلیت رایگان بازدید از این نمایشگاه راه اندازی شده و بازدید صرفا با تهیه بلیت امکان‌پذیر است.

واحدی پور افزود: شیوه دریافت بلیت این نمایشگاه کاملاً رایگان بوده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت آن به وب‌سایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به نشانی www.farsfair.ir مراجعه کنند.

وی گفت: استان فارس در زمینه صنایع فرآوری و بسته بندی خرما در جنوب کشور مقام اول را دارد.

واحدی پور با اشاره به اینکه بیش از ۶۵ واحد دارای پروانه بهره برداری بسته بندی و فرآوری خرما در استان فارس فعالیت می کند، ابراز کرد: واحدهای مذکور با ظرفیتی بالغ بر ۳۴ هزار تن، اشتغال زایی ۵۱۳ نفر و با سرمایه گذاری ۸۷۲ میلیارد ریال فعال هستند.

سومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما از روز سه شنبه هفتم تا جمعه دهم بهمن ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر: ۶۹٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha