۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
نیمی از مسیر کوهستانی میاندرود خاکی و نامناسب است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

نیمی از مسیر کوهستانی میاندرود خاکی و نامناسب است

میاندرود- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه نیمی از مسیر کوهستانی روستاهای بالادست میاندرود خاکی و نامناسب است، از تامین اعتبار برای آسفالت آن خبر داد.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وجود شش روستای بازارخیل، جناسم، ورامی، سرنا، سه کوه و موسی کلا در بالادست میاندرود اظهار داشت: این روستاها ۳۵ کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارند و نیمی از مسیر ارتباطی آن خاکی است.

وی با بیان اینکه شرایط نامناسب جاده ارتباطی راه های روستایی سبب می شود تا در زمستان به دلیل بارش برف مشکلات جدی برای اهالی ایجاد شود، افزود: در بارش برف اخیر نیز این مسیر کوهستانی ۴۸ ساعت مسدود بوده است.

وی با اشاره به نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی درباره تامین اعتبار برای مرمت رانش ها و ریزش های جاده ای از تخصیص اعتبار لازم برای مرمت مسیر خبر داد وگفت: ۲۵ میلیارد ریال برای مرمت رانش ها و نقاط حادثه خیز محور کوهستانی میاندرود تخصیص داده شده است.

زارعی بر لزوم ترمیم نقاط حادثه خیز محور کوهستانی سوادکوه تاکید کرد و گفت: ۲۵ میلیارد ریال نیز برای آسفالت این مسیر کوهستانی تامین اعتبار شده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس از همراهی و مشارکت بخشدار میاندرود و شورای بخش تقدیر کرد و گفت: راه دسترسی مرکز شهرستان میاندرود به طول ۳۵ کیلومتر نیازمند بهسازی و مرمت است و می تواند زمینه ساز توسعه گردشگری در منطقه باشد.

کد خبر: ۶۹٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha