۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
مجتمع بزرگ گلخانه ای در مازندران احداث می شود
استاندار مازندران:

مجتمع بزرگ گلخانه ای در مازندران احداث می شود

ساری- استاندار مازندران گفت: زمین مورد نیاز برای ایجاد مجتمع بزرگ گلخانه ای در استان شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان ظهر یکشنبه در جلسه هلدینگ ثروت آفرینی که در سالن استانداری برگزار شد، از شناسایی زمین برای احداث مجتمع بزرگ گلخانه ای در استان خبر داد و گفت: زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح شناسایی شده است.

وی همچنین با بیان اینکه نمایشگاه دائمی صنایع دستی در استان برگزار می شود، ایجاد شهرک صنعتی فرش را از جمله شاخص های سرمایه گذاری بیان کرد و گفت: برای اجرای این طرح هلدینگ ثروت آفرینی وارد می شود.

استاندار مازندران همچنین احداث شهرک صنفی فرش را از دیگر مزیت های و قابلیت های سرمایه گذاری برشمرد و گفت: نمایشگاه دائمی صنایع دستی نیز با سازه های سبک در نوار ساحل ایجاد می شود.

حسین زادگان با اشاره به مزیت های اقتصادی و تجاری استان خواستار بهره گیری از ظرفیت نخبگان برای سرمایه گذاری اقتصادی شد و گفت: پایانه های صادراتی، توریسم سلامت و مجتمع های گلخانه ای از جمله مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: برای حوزه توریسم سلامت با راه اندازی پرواز مستقیم ساری - آکتائو و ارتباط با کشورهای حاشیه می توان برنامه ریزی کرد زیرا توسعه تجارت خارجی و توریست سلامت از مزیت های سرمایه گذاری است.

استاندار مازندران یادآور شد: هلدینگ ثروت آفرینی برای ایجاد پایانه های صادراتی نیز ورود پیدا خواهد کرد.

کد خبر: ۶۹٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha