۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
 تهیه طرح هادی ۲ هزار روستا در گیلان
استاندار گیلان مطرح کرد

تهیه طرح هادی ۲ هزار روستا در گیلان

رشت- استاندار گیلان بر ضرورت بازنگری در طرح های هادی روستایی تاکید کرد و گفت: دو هزار روستای استان دارای طرح هادی هستند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع ضرورت شتاب در بازنگری طرح‌های هادی روستایی و تسهیل در ارائه خدمت به روستانشینان از قبیل صدور پروانه های ساختمانی در کوتاه‌ترین زمان را از مصوبات نشست با مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: بر توسعه بالغ بر دو هزار روستای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی استان اهتمامی جدی داریم.

وی افزود: در این جلسه مدیرکل بنیاد مسکن استان درخصوص اقدامات مثبت صورت گرفته پیرامون اجرای طرح‌های هادی، برنامه‌های پیش‌رو و صدور اسناد مالکیت روستانشینان گزارشی ارائه کرد.

استاندار گیلان اظهار کرد: بر ضرورت تسهیل در ارائه خدمت به روستانشینان از قبیل صدور پروانه های ساختمانی در کوتاه‌ترین زمان و تسریع در بازنگری طرح‌های هادی و تغییر کاربری پس از دریافت نظر دستگاه‌های مرتبط، تأکید شد.

وی به انجام روند بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد که با توجهی که نمایندگان به عمران و آبادانی روستاها و تأمین قیر رایگان و اجرای طرح‌های هادی دارند؛ شاهد توسعه در بالغ بر دو هزار روستای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی گیلان باشیم.

کد خبر: ۶۹٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha