۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
 جلوی انتقال آب دریای خزر ایستاده‌ایم
نماینده مردم بهشهر در مجلس:

جلوی انتقال آب دریای خزر ایستاده‌ایم

بهشهر- شریعتی، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با بیان اینکه جلوی دست اندازی به منابع آبی را خواهیم گرفت، گفت: مجمع نمایندگان استان مقابل انتقال آب دریای خزر ایستاده است.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید براینکه برای حفظ سرشاخه های منابع آبی استان مازندران باید تلاش جدی بیشتری داشته باشیم و مجمع نمایندگان جلوی دست اندازی به منابع آبی را خواهند گرفت، گفت: مجمع نمایندگان جلوی انتقال آب دریای خزر به استان های همجوار ایستاده است.

وی با اظهار اینکه مجمع نمایندگان نسبت به اتفاقاتی که در استان همجوار نسبت به منابع آبی استان رخ داد، موضع گیری می کنند، افزود: ما موظف به حراست از منابع آبی استان هستیم و قطعا این کار را خواهیم کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: برای تحقق جهش تولید باید سهم خود را از ضریب بودحه کشور بالا بریم و استانداری و دستگاه های اجرایی باید در این زمینه پای کار بیایند.

وی تصریح کرد: اگر از نظر بودجه یک یا دو درصد افزایش داشته باشیم بسیاری از معضلات و نیازهای استان رفع می شود.

شریعتی استفاده از منابع مرتبط با صندوق توسعه ملی را برای رونق و جهش تولید در استان لازم و ضروری برشمرد و گفت: استان هایی که در حوزه هایی نظیر توسعه شبکه راه ها و غیره توسعه یافتند، از ظرفیت صندوق توسعه ملی بهره گیری کردند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس توسعه مشارکت مردم در حوزه پروژه های آبی را برای نیل به جهش الزامی دانست و گفت: همچنین باید از ظرفیت های ملی پیمانکاری در حوزه های اجرایی بهره گیری شود.

کد خبر: ۶۹٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha