۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
۸۰۰ میلیارد ریال برای زیرساخت شهرک‌های صنعتی قزوین هزینه شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۸۰۰ میلیارد ریال برای زیرساخت شهرک‌های صنعتی قزوین هزینه شد

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از ابتدای امسال تاکنون برای توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی قزوین، حمیدرضا خانپور با بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی قزوین هزینه شد، اظهار داشت: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال، ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر برای توسعه زیرساخت‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شود.

وی تصریح داشت: در حال حاضر ۴۰ طرح زیرساختی و عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: طرح‌های زیرساختی و عمرانی شهرک‌های صنعتی استان شامل آسفالت کشی و جدول کشی خیابان‌ها و ترمیم معابر، ایجاد شبکه روشنایی و توسعه فضای سبز، ساخت تصفیه خانه فاضلاب و تقویت پست‌های برق است.

وی یادآور شد: پارسال حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شده بود.

خانپور با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید وجود دارد، افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط ایجاد شده است

کد خبر: ۶۹٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha