۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
سیمان مورد نیاز استان بوشهر تامین شود/ لزوم برخورد با احتکارکنندگان
استاندار بوشهر:

سیمان مورد نیاز استان بوشهر تامین شود/ لزوم برخورد با احتکارکنندگان

بوشهر - استاندار بوشهر با انتقاد از احتکار سیمان در استان خواستار برخورد با متخلفان شد و گفت: کارخانه‌های سیمان باید نیاز استان را تامین کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای تولید سیمان است و سه کارخانه در این استان فعال است و نباید کمبود سیمانی در استان وجود داشته باشد.

وی خواستار خروج بازار استان بوشهر از حالت تنش و کمبود سیمان شد و افزود: سیمان‌های انبار شده باید وارد چرخه توزیع شوند و با هرگونه احتکار و ذخیره‌سازی در این شرایطی که مردم نیاز دارند باید برخورد شود.

استاندار بوشهر خواستار برخورد جدی حوزه بازرسی و تعزیرات حکومتی با متخلفان احتکار سیمان شد و ادامه داد: نیازهای مردم در سریع‌ترین زمان باید تامین شود و با متخلفان و سودجویان برخورد جدی صورت گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به فعالیت کارخانه‌های سیمان دشتستان، ساروج کنگان و مند دشتی اظهار داشت: ۷۰ درصد تولیدات کارخانه سیمان ساروج به‌صورت کلینگر صادر می‌شود.

سیدحسین حسینی از افزایش ظرفیت تولید سیمان در استان خبر داد و اضافه کرد: برای نظارت مناسب بر توزیع سیمان در استان نسبت به استقرار بازرس در کارخانجات تولیدی سیمان اقدام شده است.

کد خبر: ۶۹٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha