۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
۳ واحد تولیدی استان سمنان محلول ضدعفونی تولید می‌کنند
در راستای مبارزه با کرونا؛

۳ واحد تولیدی استان سمنان محلول ضدعفونی تولید می‌کنند

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: سه واحد تولیدی در سطح استان با تغییر در خط تولید خود نسبت به تولید محلول شستشو برای مقابله با ویروس کرونا مبادرت ورزیدند.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله عسگری شامگاه چهارشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه در استانداری سمنان از تغییر در خط تولید سه واحد تولیدی در سطح استان با هدف تولید محلول شستشو و ضد عفونی خبر داد و بیان کرد: این واحدها به کمک ما آمده‌اند تا بتوانیم محلول ضد عفونی مورد نیاز مردم را تامین کنیم.

وی افزود: هر کارخانه ای که توانمندی تغییر در خط تولید و تولید این نوع محلول ها را داشته باشد، مجوز و مواد اولیه مورد نیازش با همکاری استانداری و سایر دستگاه های ذی ربط، طی یک روز فراهم خواهد شد.

معاون استاندار سمنان گفت: این محلول های ضدعفونی کننده می تواند کمک حال خوبی برای جامعه به خصوص مدارس، بانک‌ها، محل تجمع مردم و ... باشد که اقدام این واحدهای تولیدی قابل تحسین است.

به گزارش خبرنگار بازار، یکی از راه‌های جلوگیری از سرعت شیوع بیماری کرونا ضد عفونی کردن سطوح و دست‌ها و همچنین البسه است که در روزهای اخیر با بروز نگرانی در بین مردم تقاضای محلول‌های ضد عفونی بالا رفته است.

کد خبر: ۶٬۹۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha