۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
حمایت مجلس و دولت از واکسن کرونای داخلی/ نمی‌توانیم با واکسن تائید نشده خارجی ریسک کنیم
نماینده مردم اراک در مجلس:

حمایت مجلس و دولت از واکسن کرونای داخلی/ نمی‌توانیم با واکسن تائید نشده خارجی ریسک کنیم

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه باید در زمینه واکسن کرونا به تولید داخل اتکا داشته باشیم، تصریح کرد: حتما حمایت از واکسن تولید داخل باید مدنظر مسئولین قرار گیرد.

به گزارش بازار محمد حسن آصفری در گفت و گو با واکسن آنلاین با اشاره به تولید واکسن کرونای داخلی در کشور گفت: کشورهای خارجی هنوز به این نتیجه نرسیدند که تولیداتشان در زمینه واکسن کرونا به نتایج مطلوبی رسیده است و یا اینکه این واکسن قابل اعتماد بوده و بشود از ان استفاده کرد.

این نماینده مجلس بیان داشت:در حال حاضر آماری که توسط خود رسانه های امریکایی و انگلیسی در زمینه واکسن کرونا داده می شود همگی گویای این است که این واکسن خروجی نداشته است البته  این کشورها به دنبال تولید واکسن نیستند بلکه به دنبال این هستند که بتوانند ملت های دنیا را از لحاظ جمعیت کنترل کنند و یا اینکه یک بانک اطلاعاتی از ژن های کشورهای مختلف دنیا داشته باشند لذا ما نمی توانیم در این زمینه ریسک کنیم و واکسنی که هنوز دنیا آن را تائید نکرده را استفاده کرده و سلامت مردم را به خطر بیاندازیم.

آصفری با بیان اینکه باید در زمینه واکسن کرونا به تولید داخل اتکا داشته باشیم، تصریح کرد: حتما حمایت از واکسن تولید داخل باید مدنظر مسئولین قرار گیرد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: با این حال امیدواریم واکسن داخلی آزمون خود را به خوبی پس دهد لذا اگر این اتفاق رخ دهد، مجلس و دولت خودشان را موظف به حمایت از این واکسن خواهند کرد.

کد خبر: ۶۹٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha