۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
۲۰۰ هزار قطعه بچه ماهی گرمابی در استخرهای علی آباد کتول رهاسازی شد
رئیس شیلات علی آبادکتول:

۲۰۰ هزار قطعه بچه ماهی گرمابی در استخرهای علی آباد کتول رهاسازی شد

علی آبادکتول- رئیس اداره شیلات شهرستان علی آبادکتول گفت: در سال جاری بیش از ۲۰۰ هزار قطعه بچه ماهی گرمابی در استخرهای دومنظوره کشاورزی این شهرستان رهاسازی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان رحمت محمدی اظهار کرد:در سال جاری بیش از ۲۰۰ هزار قطعه بچه ماهی گرمابی در استخرهای دومنظوره کشاورزی این شهرستان رهاسازی شد.

رئیس اداره شیلات شهرستان علی آبادکتول افزود: این بچه ماهیان از گونه های مختلف از جمله کپور، آموز، فیتوفاک و بیگ هد بوده اند که پرورش دهندگان و کشاورزان در فصل زراعی و در کنار کشاورزی خود به پرورش این ماهیان می پردازند.

وی افزود: وجود سه هزار و ۷۰۰ حلقه چاه کشاورزی دارای پروانه بهره برداری در این شهرستان فرصت بسیار مناسبی است که علاقمندان به امر پرورش ماهی، در فصول کشاورزی، بین زمین و چاه خود حوضچه ای ایجاد کرده و پس از اخذ مجوزات لازم، علاوه بر تولید کشاورزی به تولید و پرورش ماهی نیز بپردازند.

رئیس اداره شیلات شهرستان علی آبادکتول در پایان ابراز امیدواری کرد: با ارائه آموزش های لازم به کشاورزان علاقمند به پرورش ماهی، در آینده شاهد رونق تولید آبزیان و اشتغال زایی در روستاهای استان باشیم.

کد خبر: ۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha