۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
سه هزار و ۶۹  نقر در قزوین متقاضی پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی هستند

سه هزار و ۶۹  نقر در قزوین متقاضی پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی هستند

قزوین- رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی قزوین گفت: در استان قزوین سه هزار و ۶۹ نفر متقاضی پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی هستند.

 به گزارش خبرگزاری بازار از قزوین، رفعت اله حمزه ئی رئیس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی که با حضور اعضای این ستاد  در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار داشت: شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی از اقداماتی است که با همراهی پلیس راهور وجهاد کشاورزی استان قزوین انجام می شود و متقاضیان پس از ثبت درخواست با بررسی این دو نهاد موفق به پلاک گذاری می شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر سه هزار و ۶۹ پرونده برای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در قزوین تشکیل شده است و تاکنون برای ۸۵۰ دستگاه صدور پلاک صورت گرفته شده است.

رئیس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین افزود: بیشترین تعداد تقاضا برای شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی در استان قزوین با بیش از ۷۷۰ تقاضا در شهرستان بوئین زهرا و پس از آن با ۷۱۲ مورد تقاضا در تاکستان بوده است.

حمزه ئی خاطرنشان کرد: شهرستان قزوین با ۵۳۵ مورد تقاضا، شهرستان آوج با ۴۰۰ مورد در رده های بعدی قرار دارد و پس از آن شهرستان آبیک با ۳۵۰ مورد تقاضا و البرز با ۳۰۲ مورد تقاضا منتظر تایید سازمان جهاد کشاورزی است.

وی همچنین گفت: در حال حاضر از چالش های پیش روی ما مسئله بیمه تراکتورداران است که امیدواریم به جهت بهره مندی از تخفیفات و بخشودگی جرائم کراتورداران تا پایان سال به نمایندگی های بیمه سطح شهر مراجعه کنند.

کد خبر: ۶٬۸۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha