۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
حفر و تکمیل ۹۸ حلقه چاه در کارنامه ۱۰ ماه امسال ملی حفاری

حفر و تکمیل ۹۸ حلقه چاه در کارنامه ۱۰ ماه امسال ملی حفاری

شرکت ملی حفاری ایران در ۱۰ ماه امسال موفق به حفاری و تکمیل ۹۸ حلقه چاه‌ نفت و گاز در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، احمد تمدن، سرپرست معاونت عملیات حفاری این شرکت گفت: از این چاه‌ها ۲۴ حلقه توسعه‌ای/ توصیفی، سه حلقه اکتشافی و ۷۱ حلقه تعمیری بوده است.

وی افزود: از مجموع چاه‌های تکمیلی ۷۳ حلقه در وسعت عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۱۰ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، ۹ حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، دو حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و سه حلقه در پروژه‌های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری و برای بهره‌برداری تحویل شرکت‌های متقاضی شد.

سرپرست معاونت عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در نتیجه هم‌افزایی و همکاری میان متخصصان ملی حفاری و شرکت‌های کارفرما، عملیات حفاری و تکمیل ۱۵ حلقه چاه  ۲۵۷ روز زودتر از برنامه پیش‌بینی‌شده به پایان رسید که ارزش اقتصادی قابل توجهی دارد.

تمدن با بیان اینکه متراژ حفاری چاه‌های پیش گفته از ابتدای فروردین تا پایان دی‌ماه  امسال به متراژ ۵۳ هزار و ۳۶۳ متر ثبت شده است، گفت: هم‌اکنون ۲۳ دستگاه حفاری خشکی ناوگان شرکت در حال جابه‌جایی در موقعیت‌های عملیاتی است.

کد خبر: ۶۸٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha