۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
من گزینه ریاست بورس نیستم
علی سعیدی:

من گزینه ریاست بورس نیستم

علی سعیدی که از سوی رسانه‌ها به عنوان گزینه اصلی ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شده بود، این مسئله را تکذیب کرد.

بازار: از دیروز که خبر استعفای حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از سمتش در رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد و نامه وی در شبکه‌های مجازی و کانال‌های تلگرامی دست به دست شد، نگرانی اکثر رسانه‌ها و نهادهای اقتصادی برای این بود که چه کسی قرار است بعد از قالیباف اصل، سکان ریاست این سازمان پرحاشیه را در دست بگیرد. در حالی که گزینه‌های زیادی برای ریاست این سازمان از سوی رسانه‌های مختلف معرفی می‌شوند، بسیاری از این رسانه‌ها علی سعیدی را به عنوان اصلی‌ترین گزینه معرفی کردند.

در همین راستا علی سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار تصریح کرد: بنده به عنوان گزینه‌ای برای ریاست بورس در نظر گرفته نشده‌ام و خودم برنامه‌ای برای این سمت ندارم. از این گذشته، از آنجا که پیشتر از این در سازمان بورس فعالیت داشته‌ام، از نظر قانونی این برای ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار در نظر گرفته نخواهم شد.

گفتنی است، دیروز در حالی که وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس یازدهم به سؤالات نمایندگان مجلس درباره ریزش‌های مکرر بورس پاسخ می‌داد، قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از سمت خود استعفا داد.

با این وجود، برخی از رسانه‌ها و سازمان بورس این خبر را تکذیب می‌کردند، اما پس از انتشار نامه استعفای وی این خبر تأیید شد و باید منتظر باشیم تا ببینیم که چه کسی قرار است ریاست این سازمان را بر عهده بگیرد.

کد خبر: ۶۸٬۸۵۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • *** IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      0 0
      بازارگردان وحقوقی سازمان بورس بوسیله نوسانگیری و با صف فروش وصف خرید غیر واقعی درست کردن سهام مردم دارند سرمایه مردم را به نفع خودشان استفاده می کنند دولت چون خودش هم منتفع است بدون توجه به نارضایتی مردم ازدولت وسازمان بورس مخصوصاً شورای عالی بورس که اصلاً خیالش نیست مردم سرمایه شان مفت ازدست می دهند به مجلس می گویند دخالت نکند پس قوه قضاییه وسازمان بازرسی کجا هستند این همه تخلفات علنی در سازمان بورس بر علیه مردم انجام می شود