۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
چوب و کاغذ از ورشکستگی خارج شد
استاندار مازندران:

چوب و کاغذ از ورشکستگی خارج شد

ساری- حسین زادگان، استاندار مازندران گفت: با همکاری دستگاه‌های ذیربط برای خروج شرکت چوب و کاغذ از ورشکستگی برنامه‌ریزی شده است.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نقش مهم چوب و کاغذ استان در اشتغال و شاغل بودن بیش از هزار و ۲۰۰ نفر در این واحد تولیدی اظهار داشت: این شرکت در رونق اقتصادی استان سهم و نقش به سزایی دارد.

وی ظرفیت تولید چوب وکاغذ را بیش از ۱۸۰ هزار تن در سال بیان کرد و گفت: باید برای افزایش تولید و اشتغال آن با حمایت دستگاه های ذیربط برنامه ریزی و تلاش شود.

استاندار مازندران با اظهار اینکه در سال جاری برای رفع مشکلات چوب و کاغذ استان جلسات متعددی تسهیل و رفع موانع تولید برپا شده است، افزود: برای خروج این شرکت ازماده ۱۴۱ و ورشکستگی برنامه ریزی شده است.

حسین زادگان سهم استان را در صنایع سلولزی بالا و ارزنده دانست و گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر در این صنعت مشغول کار هستند و مازندران بیش از ۳۰ درصد نئوپان کشور را تولید می کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه تامین مواد اولیه از جمله مشکلات صنایع چوبی است، افزود: قرار است در قالب چهار هزار هکتار زراعت چوب بخشی از نیازمندی های صنایع چوبی استان تامین شود.

کد خبر: ۶۸٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha