۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
تأمین مایحتاج عمومی و میوه شب عید/ ۹۲ هزار ظرفیت اقامتی در گلستان آماده شد
استاندار گلستان خبر داد:

تأمین مایحتاج عمومی و میوه شب عید/ ۹۲ هزار ظرفیت اقامتی در گلستان آماده شد

گرگان- استاندار گلستان از تأمین مایحتاج عمومی و میوه شب عید در گلستان خبر داد و گفت: ۹۲ هزار ظرفیت اقامتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در استان آماده شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، هادی حق شناس ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اظهار کرد: در نوروز ۹۸ گلستان درگیر سیل شد و شادی نوروز در استان از بین رفت.

وی تأکید کرد: باید برنامه‌های نوروز ۹۹ فراتر از اقدامات معمول باشد تا مردم و میهمانان بتوانند نوروزی شاد و متفاوت را در گلستان تجربه کنند.

استاندار گلستان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در ایام نوروز ۹۹ استقبال مردم از گردشگری داخلی بیش از گذشته باشد، خطاب به مدیران دستگاه‌های خدمات رسان ادامه داد: باید تمام ظرفیت‌های استان برای استقبال پرشور از گردشگران مهیا شود تا بتوانیم خاطره خوشی برای مسافران از سفر به گلستان بسازیم.

وی از آماده سازی ۹۲ هزار و ۵۰۰ ظرفیت اقامتی اعم از هتل، مهمانپذیر، خانه مسافر، مجموعه اقامتی و مدارس در استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: در نوروز امسال۳۰ پایگاه ثابت و سیار جوانان هلال احمر در ایام نوروز در آماده باش کامل هستند.

حق شناس از برپایی نوروزگاه در شهرها و روستاهای استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در تأمین مایحتاج عمومی مردم و میوه در شب عید مشکلی وجود ندارد؛ تلاش داریم کمبودی برای مردم و مسافران وجود نداشته باشد و تمام ظرفیت‌های استان برای پذیرایی بهتر از مسافران نوروزی بسیج شود.

کد خبر: ۶٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha