۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
مبارزه با قاچاق کالا رویکرد مشترک وزارت اطلاعات و کمیسیون صنایع
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشریح کرد

مبارزه با قاچاق کالا رویکرد مشترک وزارت اطلاعات و کمیسیون صنایع

فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه راهبرد وزارت اطلاعات در حوزه تولید و صنعت، کمک به اصلاح فرآیندها و شناسایی خلاهای احتمالی در حوزه‌های مختلف است، گفت: حمایت مبارزه با قاچاق کالا یکی دیگر از سیاست های این وزارتخانه است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حجت اله فیروزی در تشریح جلسه روز دوشنبه (۲۹ دی ماه) کمیسیون متبوعش، به جلسه مشترک کمیسیون صنایع و معادن با وزیر و معاونان وزارت اطلاعات اشاره کرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات وزارت اطلاعات، افزود: تولید، تقویت صنعت، کمک به مجموعه‌های صنعتی و سرمایه گذاران محور جلسه امروز بود.

وی با بیان اینکه راهبرد وزارت اطلاعات در حوزه تولید و صنعت، کمک به اصلاح فرآیندها و ارائه پیشنهاد به دستگاه‌های اجرایی در راستای اصلاح ساختارها و شناسایی خلاهای احتمالی در حوزه‌های مختلف است، اضافه کرد:حمایت از مبارزه با قاچاق کالا یکی دیگر از سیاست های این وزارتخانه بود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به صحبت نمایندگان در این جلسه، تصریح کرد: وکلای مردم در خانه ملت ضمن تشکر از اقدامات وزارت اطلاعات برای ایجاد بستر امنیتی سالم برای سرمایه گذاری در کشور و حمایت از سرمایه گذاران خواستار کمک این وزارتخانه به سایر دستگاه‌ها برای تقویت حوزه تولید در کشور شدند.

کد خبر: ۶۸٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha