۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
انتقاد به اجرای قانون تامین کالاهای اساسی| اخبار خوبی از اجرای قانون توسط دولت نداریم
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با بازار:

انتقاد به اجرای قانون تامین کالاهای اساسی| اخبار خوبی از اجرای قانون توسط دولت نداریم

علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: به اجرای قانون الزام به تامین کالاهای اساسی از سوی دولت نقد داریم و تاکنون هیچ گونه گزارشی پیرامون اجرای این قانون به مجلس ارائه نشده است.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به عدم اجرای قانون الزام به تامین کالای اساسی از سوی دولت گفت:ما به اجرای قانون الزام به تامین کالاهای اساسی از سوی دولت نقد داریم و تاکنون هیچ گونه گزارشی پیرامون اجرای این قانون به مجلس ارائه نشده است.

وی افزود: البته آقای قالیباف اخیراً بازدیدی را از برخی خانوارها در مناطق پایین شهر داشتند و جویای بهره مدی یارانه معیشتی این خانوارها شدند. با این حال رئیس مجلس در این زمینه دستوراتی را به کمیسیون اجتماعی داده‌اند که این کمیسیون آن‌ها را پیگیری خواهد کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در حال حاضر اخبار خوبی از اجرای قانون تامین کالاهای اساسی نداریم و مردم در این زمینه نگران هستند، بیان داشت: مطابق مصوبه مجلس مقرر بود ۶۲ میلیون نفر مشمول این قانون شده و از مزایای کالای اساسی برخوردار شوند، اما گفته می‌شود بر اساس برخی توافقات بین سران قوا مشمولین این قانون به ۴۰ میلیون نفر کاهش پیدا کرده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال حاضر ما نمی‌دانیم این ۴۰ میلیون نفر چه کسانی هستند و تاکنون گزارشی از دولت در این زمینه دریافت نکرده ایم و هر بار هم از مردم در این زمینه سوال می‌کنیم آن‌ها به ما می‌گویند که یارانه تأمین کالاهای اساسی را دریافت نکرده‌اند و معلوم نیست این یارانه به چه کسانی داده شده است.

کد خبر: ۶۸٬۳۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha