۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
امارات ممنوعیت پروازی به ایران را آغاز کرد/ پرواز به کشورهای اروپایی بدون مشکل انجام می شود
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت و گو با بازار:

امارات ممنوعیت پروازی به ایران را آغاز کرد/ پرواز به کشورهای اروپایی بدون مشکل انجام می شود

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر اینکه امارات از دیروز ممنوعیت پرواز به ایران و بلعکس را آغاز کرده است گفت:پروازهای ایران ایر به کشورهای اروپایی بدون مشکل در حال انجام است.

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بازار در پاسخ به این سئوال که با اعلام عادی شدن روال از روز شنبه هفته آینده آیا احتمال دارد که پروازها از کشورهای همسایه به ایران نیز عادی شود گفت: عادی شدن پروازها بستگی به اعلام و موضع رسمی مسئولان وزارت بهداشت و درمان دارد چرا که قطعا با اعلام رسمی این وزارتخانه سایر کشورها نیز به تبعیت از این اعلام تصمیم بهتری برای از سرگیری پروازها خواهند داشت.

وی افزود: اگر وزارت بهداشت اعلام کند که وضعیت ویروس کرونا و انتشار آن به خوبی کنترل شده است قطعا کشورهای همسایه با تصمیم بهتری پروازهای خود را آغاز خواهند کرد و از این سوی نیز پروازهای شرکتهای هواپیمایی ایران نیز به این کشورها از سر گرفته می شود.

اسعدی سامانی در پاسخ به این سئوال که ظاهرا علاوه بر کشورهای همسایه که تا دو روز پیش ممنوعیت پروازی به ایران را اعمال کرده بودند کشور امارات نیز محدودیت هایی برای پروازها به ایران اعمال کرده است گفت:امارات به طور کامل پرواز خود به ایران و پرواز شرکتهای هواپیمایی ایران به این کشور را ممنوع کرده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در پاسخ به این سئوال که آیا پرواز به کشورهای اروپایی نیز محدودیت هایی دارد، گفت:در حال حاضر ایران ایر پروازهای خود به کشورهای اروپایی را بدون مشکل انجام می دهد و مشکلی نیست.

کد خبر: ۶٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha