۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
۲۷۰ آرایشگاه زنانه در زنجان پلمب شد
 رئیس اتاق اصناف زنجان:

۲۷۰ آرایشگاه زنانه در زنجان پلمب شد

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: طی ۹ ماه امسال ۲۷۰ آرایشگاه زنانه در استان به علت عدم رعایت محدودیت های کرونایی پلمب شد.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه به علت شیوع بیماری کرونا محدودیت های کرنایی در استان زنجان از ابتدای سالجاری اعمال شد،گفت: در این خصوص مشاغل پر خطر همچون آرایشگاهها حق فعالیت نداشتند. 

وی اظهار کرد: در این میان تیم بازرسی متشکل از اتاق اصناف، سازمان صنعت ، معدن تجارت، بهداشت و اتحادیه آرایشگران نظارت و بازرسی لازم را در دستور کار قرار دادند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه در حال حاضر آرایشگاههای زنانه در استان زنجان فعالیت می کنند،گفت: طی ۹ ماه امسال هم ۲۷۰ آرایشگاه زنانه در زنجان به علت عدم رعایت محدودیت های کرونایی پلمب شد.

موسوی تاکید کرد: در این میان برای رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بازرسی از آرایشگاه های زنانه در استان زنجان تشدید شده است و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود واحد مربوطه پلمب خواهد شد. 

وی با بیان اینکه اصناف استان همکاری خوبی در خصوص تعطیلی فعالیت خود داشتند و این مشارکت خوب مردم جای تقدیر دارد،ابراز کرد: برای قطع بیماری کرونا تمام اصناف استان باید بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان افزود: در استان بیشترین پلمب آرایشگاه زنانه مربوط به شهرستان زنجان است.

کد خبر: ۶۸٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha