۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
کاهش قیمت ها در بازار سرمایه پیشخور شده است
مدیرعامل کارگزاری بانک سپه:

کاهش قیمت ها در بازار سرمایه پیشخور شده است

ثابت، مدیرعامل کارگزاری بانک سپه گفت: با توجه به اینکه بازار، اصلاح خوبی داشته است و شرکت ها نیز گزارش های خوبی را ارائه کرده اند می توان نتیجه گرفت که فقط فروش های احساسی بازار را با روند کاهشی همراه کرده است.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، عظیم ثابت، مدیرعامل کارگزاری بانک سپه با بیان اینکه اظهارات مسئولین محترم در دولت و مجلس در رابطه با بازار سرمایه باید تسهیل کننده شرایط بازار باشد و بازار سرمایه را دچار اتفاقات غیرقابل پیش بینی نکند، گفت: با توجه به اینکه بازار، اصلاح خوبی داشته است و شرکت ها نیز گزارش های خوبی را ارائه کرده اند می توان نتیجه گرفت که فقط فروش های احساسی بازار را با روند کاهشی همراه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه ترسو است و هر شایعه ای در این بین می تواند بر سرمایه سهامداران تأثیرگذار باشد، ادامه داد: هیجانی که سهامداران از ترس از دست دادن سرمایه های خود دارند موجب تصمیم به خروج از بازار شده است. کاهش قیمت دلار و افت سایر بازارها سهامداران را نگران کرده است در حالی که تمامی کارشناسان معتقدند این کاهش قیمت دلار موقتی است.

ثابت گفت: از طرف دیگر کاهش قیمت ها در بازار سرمایه پیشخور شده است و بگومگوهای سیاسی تأثیر بیشتری بر بازار داشته است، لذا از مسئولین تقاضا داریم که در خصوص مسائل مرتبط با بازار سرمایه دقت بیشتری داشته باشند به این دلیل که منابع مردم در این بازار درگیر است و بخش زیادی از مردم به بازار سرمایه به چشم امید می نگرند. باید مراقب باشیم چون بازار سرمایه سپر تورمی است و می تواند منابع سرگردان بیرون را مدیریت کند و از سفته بازی های بیرون از بازار جلوگیری کند.

کد خبر: ۶۷٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha