۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
۱۴ هزار دستگاه چراغ معابر استان سمنان تعدیل می‌شود/ اقدام برای صرفه جویی
مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

۱۴ هزار دستگاه چراغ معابر استان سمنان تعدیل می‌شود/ اقدام برای صرفه جویی

سمنان- مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان از اقدام برای صرفه جویی مصرف برق در سطح استان خبر داد و گفت: در مرحله نخست این اقدام ۱۴ هزار و ۳۵۰ دستگاه چراغ معابر شهری در سطح شهرستان‌های استان تعدیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد موسوی زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی شرکت برق استان سمنان با بیان اینکه طرح صرفه جویی و کاهش مصرف برق در سطح استان اجرا می شود، بیان کرد: تعدیل ۱۴ هزار و ۳۵۰ دستگاه چراغ معابر استان سمنان نخستین اقدام در این زمینه است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح پیش بینی می شود که دو هزار و ۲۰۰ کیلووات ساعت کاهش مصرف برق در سطح شهرستان های استان سمنان رقم بخورد، افزود: اجرای این طرح همچنین می تواند موجب کاهش ۲۹ مگاوات ساعت برق به صورت روزانه شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان گفت: این طرح در راستای اجرای سومین رزمایش تعمیرات و بهینه سازی با محوریت تعدیل روشنایی معابر و اصلاح انشعابات و ...، همزمان با سراسر کشور در استان از امروز شنبه اجرا می شود.

موسوی زاده با بیان اینکه در طول اجرای این رزمایش خوشبختانه ۴۶۵ اشتراک برق آزمایش میزان مصرف شدند، تاکید کرد: این طرح با هدف مقابله با هدر رفت برق انجام شده است.

وی با بیان اینکه با هوشیاری تیم های خدمات مشترکان شرکت برق استان سمنان همچنین ۶۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال نیز کشف شده است، تاکید کرد: این دستگاه ها میزان قابل توجهی برق را در طول شبانه روز مصرف می کردند.

کد خبر: ۶۷٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha