۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
اکثر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قم از برنامه زمان‌بندی جلوتر هستند
استاندار قم:

اکثر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قم از برنامه زمان‌بندی جلوتر هستند

قم - سرمست، استاندار قم با اشاره به پیشرفت مطلوب و قابل قبول پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان قم، بر ضرورت پیگیری مسئولان برای تأمین اعتبارات پروژه‌های اقتصادی و زیربنایی در شرف افتتاح تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم طی سخنانی با بیان اینکه برنامه‌های اقتصادی توسط دستگاه‌های تخصصی و در قالب کوتاه مدت و بلندمدت تحلیل و بررسی می‌شوند، اظهار کرد: اکثریت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان قم از برنامه زمان‌بندی جلوتر هستند.

وی با تأکید بر بررسی و رصد پیشرفت همه پروژه‌های اقتصادی به عنوان یک الگوی موفق در راستای پیگیری طرح‌های نیمه تمام افزود: خوشبختانه اکثر پروژه‌های نیمه تمام تا پایان زمان‌بندی اجرایی خواهند شد.

استاندار قم ادامه داد: باید در کارگروه امور زیربنایی و با برگزاری جلسات و نشست‌های کارشناسی، پروژه‌های قابل بهره‌برداری احصاء و پیگیری لازم برای تأمین منابع مورد نیاز آن‌ها انجام شود.

سرمست با اشاره به برنامه بازدید از طرح‌های عمرانی در روزهای یکشنبه خاطرنشان کرد: هر یک از دستگاه‌های دولتی بایستی حداقل یک پروژه را برای بهره‌برداری در شش ماهه آینده مشخص کنند.

وی با اشاره به اهمیت زیرساختی برخی از پروژه‌های زیربنایی از جمله تأمین برق و گاز شهرک‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: در این زمینه پیگیری‌های خوبی از طریق دستگاه‌های ملی انجام و تفاهم نامه‌های لازم به امضا رسیده است.

استاندار قم همچنین از امضای تفاهم نامه دیگری با وزیر نیرو در خصوص تأمین آب شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت امیدواریم با عملیاتی شدن مفاد این تفاهم نامه‌ها شاهد حل مشکلات واحدهای صنعتی استان در این حوزه‌ها باشیم.

کد خبر: ۶۷٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha