۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
یک هزار میلیارد تومان در زنجان سرمایه‌گذاری شد
استاندار زنجان:

یک هزار میلیارد تومان در زنجان سرمایه‌گذاری شد

زنجان - استاندار زنجان گفت: حجم سرمایه گذاری زنجان طی سال گذشته یک هزار و پنج میلیارد تومان بوده و ۱۱ واحد تولیدی تعطیل شده نیز به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی زنجان در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: وجود مدیران توانمند در استان باعث شده که بتوانیم از شرایط سختی که امروز بر کشور حاکم است، به سلامت عبور کنیم.

وی اظهار کرد: تعامل بین مدیران استان باعث شده که زنجان امروز در بسیاری از زمینه‌ها از جمله بحث تسهیل کسب و کار جزو سه استان امن کشور محسوب شود.

استاندار زنجان، به پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی در استان اشاره کرد و گفت: در این زمینه گام‌های موثری برداشته  است.

حقیقی ابراز کرد: این استان در زمینه اعطای تسهیلات به بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن طی سال‌جاری نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد رشد دارد.

وی به وضعیت بیمه‌شدگان اجباری در استان اشاره کردو گفت:طی  سال گذشته در مجموع ۱۰ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده و این نشان می دهد وضعیت اشتغال در این استان خوب است.

استاندار زنجان، به حجم سرمایه‌گذاری استان  اشاره کرد و گفت: حجم سرمایه گذاری در این استان طی سال گذشته ۱۰۰۵ میلیارد تومان بوده و ۱۱ واحد تولیدی تعطیل شده نیز به چرخه تولید بازگشته است.

حقیقی ابراز کرد: امسال برای بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف در استان، ۲۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی، پشتوانه مدیریت صحیح است و  برای برخورداری از مدیریت صحیح باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

کد خبر: ۶٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha