۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
وزارت راه و شهرسازی ظرفیت افزایش ۱۱۰۰ تخت بیمارستانی را فراهم کرد
طی ایام کرونا؛

وزارت راه و شهرسازی ظرفیت افزایش ۱۱۰۰ تخت بیمارستانی را فراهم کرد

مهدی‌شهر - وزیر راه با بیان اینکه این وزارتخانه در دوران کرونا ظرفیت افزایش ۱۱۰۰ تخت بیمارستانی را برای وزارت بهداشت فراهم کرد، گفت: دولت در این بخش نگاه ویژه‌ای به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز درمان دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در پی بازدید از بیمارستان تازه ساز مهدی‌شهر، با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی از ابتدای کرونا ۱۳ بیمارستان در کشور ساخته است، تاکید کرد: ظرفیت این مراکز درمانی یک هزار و ۱۰۰ تخت است.

وی با بیان اینکه این نشان از نگاه خوب دولت به بخش درمان دارد، تاکید کرد: تلاش خود را برای تامین نیازهای بخش درمان کشور انجام می دهیم.

وزیر راه بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های کشور و شبکه بهداشت و درمان در زمره مواردی محسوب می شود که رفاه مردم جامعه است لذا امید داریم بتوانیم پروژه‌های مرتبط را با سرعت انجام دهیم.

اسلامی درباره پروژه بیمارستانی مهدی‌شهر نیز، گفت: این بیمارستان از همان ابتدا متاسفانه شتاب‌زده جانمایی شده و مشکل دسترسی دارد لیکن باید تمهیدات خاص ترافیکی برای آن اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه  راه و شهرسازی و شهرداری مهدی‌شهر برای انجام این امر همکاری می‌کنند، گفت: وضعیت ترافیکی را باید پدید آورد تا بتوانیم راه دسترسی این بیمارستان را تامین کنیم.

وزیر راه و شهرسازی ابراز داشت: بیمارستان مهدی‌شهر و شهمیرزاد، متأسفانه به دلایل مختلف ۱۴ سال متوقف بود اما  با تلاش‌هایی که شده طی یک و نیم الی دو سال اخیر این عقب‌ماندگی جبران شده است.

کد خبر: ۶۷٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha