۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
کمبود روغن خوراکی در بازارهای کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد
در هفته جاری؛

کمبود روغن خوراکی در بازارهای کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد

یاسوج- کمبود روغن خوراکی در بازارهای کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد و در هفته های اخیر مردم به مراجعه به فروشگاهها با نبود روغن خوراکی مواجه می شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، در هفته های اخیر، مردم برای تهیه روغن خوراکی در کهگیلویه و بویراحمد با مشکل مواجه هستند و با وجود تامین روغن از کانالهای مختلف توسط صنعت، معدن و تجارت استان هنوز کهگیلویه و بویراحمد با کمبود روغن خوراکی دست و پنجه نرم می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در سال جاری یکهزار و ۴۰۰ تن روغن مایع و جامد تنظیم بازار بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و مراکز مشخص شده توزیع اقلام دولتی، در استان توزیع شده است.

حسین پور افزود: همچنین برای فعالیت بیشترکارخانه روغن کشی گچساران نیز، مواد اولیه در اختیار این کارخانه قرار گرفت و روغن تولیدی در بازارها عرضه شد.

وی تصریح کرد: کمبود روغن مشکلی بود که اغلب استانها با آن روبرو بودند و متاسفانه کمبود روغن در بازارها سبب شد که مردم بیش از نیاز خود اقدام به خرید روغن کنند و با تقاضای بیش از نیاز در خانوارها روبرو شدیم.

حسین پور اظهار داشت: از محل ذخیره تنظیم بازار و تامین روغن خام برای کارخانه روغن کشی، بخشی از نیاز بازار تامین شد.

وی افزود: همچنین گشتهای نظارتی نیز از تولید تا مصرف  و رسیدن کالا به دست خانوارها بر این امر نظارت دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، به نظر می رسد ترس روانی خالی شدن فروشگاهها از روغن خوراکی سبب شده که مردم بیش از گذشته به دنبال خرید روغن و انبار این کالا باشند، هر چند در برخی از فروشگاهها این کالا اصلا یافت نمی شود.

کد خبر: ۶۷٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha