۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
۵۶۵ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی قزوین اختصاص یافت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

۵۶۵ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی قزوین اختصاص یافت

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: اختصاص ۵۶۵میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی استان تصویب شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی قزوین، فاطمه خمسه در این باره اظهار کرد: در کارگروه استانی از محل بند الف ماده ۵۲ قانون الحاقی  ۵۶۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی این استان تصویب شده است.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبار برای  ۱۱۵ طرح کشاورزی استان مصوب شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۷۸ طرح کشاورزی به مبلغ ۳۳۶ میلیاردو ۶۵۲ میلیون تومان برای دریافت تسهیلات در شعب بانکی  قرار و در دست اقدام است.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین؛ بیشترین طرح ها مربوط به شهرستان تاکستان با ۳۶ طرح کشاورزی به مبلغ ۱۴۴ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان است.

 به گفته خمسه این تسهیلات برای رسته محصولات گلخانه ای، گیاهان دارویی، شیلات وآبزیان، دام و طیور، صنایع تبدیلی و تکمیلی  تصویب شده است.

وی یادآور شد: بیشترین اعتبار با مبلغ ۳۷۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای راه اندازی، توسعه و تکمیل ۶۸ واحد  محصولات گلخانه ای اختصاص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با جذب این میزان اعتبارات پیش بینی می‌شود ۹۳۵ اشتغال جدید در بخش کشاورزی استان ایجاد شود.

خمسه هدف از پرداخت این تسهیلات را، رونق تولید و اشتغال در بخش کشاورزی برای افزایش تولید، ایجاد فرصت های شغلی و تثبیت اشتغال از طریق حرکت از کشاورزی سنتی به کسب وکار کشاورزی با تمرکز بر تامین مالی زنجیره ارزش و همچنین توسعه کشاورزی قراردادی ذکر کرد.

کد خبر: ۶۷٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha