۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
شرکت های دانش بنیان قزوین در اولویت واگذاری زمین هستند
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

شرکت های دانش بنیان قزوین در اولویت واگذاری زمین هستند

قزوین- خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: شرکت های دانش بنیان در اولویت واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین هستند.

حمید رضا خانپور در گفت و گو با خبرنگار بازار در قزوین اظهار داشت: یکی از مهم ترین رویکردهای پیش روی ما در شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین توجه به شرکت های دانش بنیان و فناورانه است که از این رو با سیاست های تشویقی این شرکت ها در اولویت واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین قرار دارند.

وی افزود: پیشرفت تکنولوژی اهمیت توجه به این حوزه را دو چندان کرده است و از این رو شرکت های دانش بنیان برای دریافت زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قوین میتوانند از ۷۰ درصد تخفیف در قیمت زمین برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: همچنین ۳۰ درصد باقیمانده هزینه زمین نیز به صورت اقساط ۴۸ ماهه پرداخت خواهد شد که نشان از تلاش ما برای تسهیل خدمات رسانی به این شرکت هاست.

خانپور بیان کرد: سیاست ما حمایت از همه سرمایه گذاران در رده های مختلف فعالیتی است اما شرکت های با رویکرد فناورانه، پژوهش محور و موثر در تولید تکنولوژی از حمایت ویژه برخوردار می شوند.

وی افزود: همچنین به منظور حمایت از این واحدها سیاست های تشویقی نظیر معافیت های مالیاتی تسهیل در روند دریافت مجوز و سایر فرآیندها برای فعالین این حوزه دیده شده است.

کد خبر: ۶۷٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha