۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
 زنجانی ها روزانه ۹ تن تخم مرغ مصرف می کنند/ تشدید نظارت و بازرسی
رئیس اتاق اصناف زنجان:

زنجانی ها روزانه ۹ تن تخم مرغ مصرف می کنند/ تشدید نظارت و بازرسی

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه زنجانی ها روزانه بیش از ۹ تن تخم مرغ مصرف می کنند، گفت: قیمت دولتی تخم مرغ در استان هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در حال حاضر تخم مرغ  در استان زنجان به صورت دو نرخی عرضه می شود، گفت: قیمت دولتی تخم مرغ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت آزاد آن ۲۱ هزار تومان است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در خصوص تامین تخم مرغ در استان زنجان وجود ندارد و کاهش تخم مرغ نسبت به آذر ماه کاهش یافته است. 

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه تخم مرغ به اندازه در بازار وجود دارد، گفت: زنجانی ها روزانه بیش از ۹ تن تخم مرغ مصرف می کنند. 

موسوی با بیان اینکه طی آذر ماه تولید جوجه ریزی در استان کاهش یافت، تاکید کرد: بعد از آذر ماه تاکنون جوجه ریزی در استان زنجان افزایش یافته است. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در خصوص تامین روغن نباتی در استان وجود ندارد، ابراز داشت: به اندازه کافی اقلام اساسی در بازار وجود دارد و مردم در آرامش باشند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان از تشدید نظارت و بازرسی ها بر بازار خبر داد و گفت: تا پایان سال بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان با جدیت و با همکاری تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می شود. 

کد خبر: ۶۷٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha