۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
۱۵۲ میلیارد دلار خسارت ناشی از خروج آمریکا از برجام است
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس:

۱۵۲ میلیارد دلار خسارت ناشی از خروج آمریکا از برجام است

آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: ۱۵۲ میلیارد دلار خسارت ناشی از خروج آمریکا از برجام است که باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد حسن آصفری، با اشاره به جهت گیری برخی رسانه های خارجی در خصوص لغو برخی از تحریم های دارویی در راستای زمینه سازی برای توافق برجامی از سوی بایدن، گفت: آمریکایی ها برای مذاکره با کشورمان، ابتدا باید تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران را لغو و سپس خسارت های ناشی از خروج برنامه جامع اقدام مشترک را جبران کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا زمانی که کاخ سفید دست از زیاده خواهی علیه ملت ایران برندارد، هیچ نوع مذاکره ای با ایالات متحده معنا و مفهومی ندارد.

وی ادامه داد: در واقع با مرور حافظه تاریخی می توان دریافت وقتی با آمریکایی ها مذاکره کردیم، شاهد دبه کردن مقامات این کشور بوده‌ایم.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس تجربه مذکور می توان اذعان کرد پیش از هر نوع مذاکره‌ای باید خسارات وارد شده به کشورمان جبران شود؛ ۱۵۲ میلیارد دلار خسارت ناشی از خروج آمریکا از برجام است که باید تعیین تکلیف شود.

کد خبر: ۶۶٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha